Service
Voor vragen of opmerkingen kan je altijd bij ons terecht, ons team staat graag voor je klaar. Wij zijn doordeweeks telefonisch bereikbaar van 08:00-17:00 uur, een mail proberen wij altijd binnen 24 uur te beantwoorden. We horen graag van je!
tel: 030-2805451
mail: BSP@pmobility.com
Garantie
Heb je een mankement aan de fiets? De BSP dealer waar je de fiets hebt gekocht kan je hier ongetwijfeld goed mee helpen. De garantievoorwaarden kan je hier downloaden.
Algemeen
Waar vind ik een BSP dealer bij mij in de buurt?
Met de dealer finder www.bsp-fietsen.nl/dealers/ kan je door het invullen van je woonplaats makkelijk de dealers in de regio in beeld krijgen.
Kan ik fietsen en onderdelen rechtstreeks bij BSP bestellen?
Dit is niet mogelijk, onderdelen en fietsen kunnen alleen bij een BSP dealer gekocht worden.
Repareren jullie ook fietsen?
Nee, dit is niet mogelijk. Voor reparaties en onderhoud kan je terecht bij één van onze BSP dealers.
Ik heb een mooie BSP fiets gezien, wat is de levertijd?
Mogelijk heeft jouw dealer de gewenste fiets zelf uit voorraad leverbaar. Mocht dat niet zo zijn dan kan de dealer een prima indicatie geven van de verwachte levertijd.
Welke frame maat heb ik nodig?
De juiste framemaat bereken je door de binnen beenlengte in centimeters x 0,67 (voor stadsfietsen) of x 0,66 (voor sportieve fietsen) te doen. Het correct opmeten van de binnen beenlengte doe je als volgt: ga staan met je voeten iets uit elkaar en meet vervolgens de afstand vanaf de grond tot aan je kruis. Wil je zeker weten dat je de ideale framemaat hebt uitgekozen? Laat je dan adviseren bij een BSP dealer. Natuurlijk kun je ook op het frameplaatje van je huidige fiets kijken, mits deze qua maat goed bevalt.
Wat is de maximale belasting van de voor en achterdrager?
De maximale belasting van de voordrager is 10 kg, de maximale belasting van de achter drager is 25 kg. Het is belangrijk dat je dit gewicht niet overschrijdt om schade aan je fiets en ongelukken te voorkomen.
Ik wil extra sleutels bestellen, waar kan ik dat doen?
De slotproducenten hebben een eigen sleutelservice, deze zijn makkelijk via hen online te bestellen:
Voor AXA sleutels kunt u terecht bij AXA:. keyservice.axasecurity.com
Voor Abus sleutels kunt u terecht bij Abus: www.abus-sleutelservice.nl
Is je fiets verzekerd? Vergeet dan niet contact op te nemen met de verzekeringsmaatschappij over de melding van het bijmaken van een sleutel!
Wat is het nut van een service beurt?
Elke fiets heeft periodiek onderhoud nodig, voor een goed en passend advies hierover kan je prima bij de dealer terecht. Het goed laten onderhouden van de fiets is ook belangrijk voor het behoud van garantie, informatie hierover kan je hier terug vinden: www.bsp-fietsen.nl/garantievoorwaarden
Garantie
Wat moet ik doen met een mankement binnen de garantie periode?
De BSP dealer waar je de fiets hebt gekocht is hiervoor het juiste aanspreekpunt, zij zullen een garantie aanvraag en/of mankement aan de BSP vast prima kunnen verhelpen.
Wat zijn de garantie voorwaarden bij een BSP fiets?
De garantie voorwaarden staan online vermeld, deze kan je hier vinden.
Ik ben verhuisd. Waar kan ik mijn garantie laten afhandelen?
De winkelier waar de fiets is aangekocht blijft ook dan de garantie verlener en het juiste aanspreekpunt. Mogelijk kan een BSP dealer bij je in de buurt de garantie overnemen, wanneer je in overleg gaat met deze dealer is dat vaak wel mogelijk.
Ik heb de fiets online gekocht. Waar kan ik terecht voor garantie?
De webshop waar de fiets is aangekocht is de garantie verlener, zij zijn dan ook het juiste aanspreekpunt hiervoor.
Downloads
Hier kunt u de handleiding van uw product downloaden.